Powered By Blogger

Saturday, December 25, 2010

Baru Lahir Di Alam Blogger

Assammualaikum . .

Pembuka bicara . .

Urmm . . aku ta tawu la nk tulis apa . . yelar bawu jerk di lahirkan di alam blogger . . huhu . . urmm . . setelah d pikir pikirkan . . aku na mulakan blog ak ni gan memperkenalkan diriku . . huhu Nama penuhku Fatin Nur Alwani Binti Rosli . . aku dilahirkan di Hospital Besar Kangar, Perlis . . pada  07/04/1993 . . aku skunk bersekolah di Madrasah Ad Diniah Al Islamiah . . spatutnya aku da mbek SPM taun ni tapi family aku swuh aku pindah sekolah . . isk3 . . sedihnya . . mesti ad hikmah family aku swuh pindah an3 . . memamg ad pown . . Syukur Alhamdulillah Allah buka Pintu hati aku yang keras macam batu ni  supaya aku pindah sekolah . . mula2 mmg ak menangis tahap cipan tapi bila da lama2 aku at sekolah bawu ni aku sayunk pulak at sekolah baru ak ni . . Sekolah yang aku da timba ilmu selama 4 tahun . .Sekolah aku yang lame tu lepas aku pindah macam2 da jadi . . Antaranya kes LESBIAN . . Fuhhh mmg gile . . Selain lesbian ada yang kena sampuk dek hantu pokok pisang dan macam2 lagi yang ta dapat aku nyatakan di sini . . Tapi apa2 pown aku ta tawu sebesar mana kebenaran semua cerita tu . . Hanya Allah jerk yang tawu . . dan aku hanya menyampaikannya . . Dan nama sekolah lama aku ta payah la tawu . . Kata Dato' Siti Nurhaliza 'biarlah rahsia' . . Sekolah bwu aku ni sekolah swasta . . macam2 kenangan yang aku da alami . . pahit ad manis pun ad . . At sekolah Madrasah Ad Diniah Al Islamiah ni la aku jumpa gan sowunk lelaki yang da buat aku mandi ta basah (sebab mandi secebuk jerk) huhu . . tidor ta lena tapi mampos . . kue3 . . dll yang ta dapat aku nyata kan disini . . aku ni sowunk yang hot tampered . . suka merajuk dan mudah di pujuk . . aku ni sowunk yang sangat sensitif . . huhu . . maknan fav ak ialah tom yam thailand, cake, coklat, masakan mak aku dll yank ta dapat aku nyatakan disini. . minuman fav aku teh ais . . aku ni ibarat lalang . . kalau angin tiup ke barat aku ke barat . . kalau angin tiup ke utara aku ke utara . . aku punya pendirian yang ta pena tetap . . selalu berubah2 . . cita2 aku na jadi nurse . . sebab tu impian ayah aku . . huhu . . dye na sanad aku jadi nurse . . aku punya sowunk mak n ayah yang baik . . aku ad 4 beradik . . aku ad sowunk abang . . dan 2 owunk kakak dn aku anak bongsu . . aku ni ngada2, manja dan nakal . . aku suka melancong . . huhu . . Urmmm . . aku da ta tawu na tulis apa . . urmm . .pape pown thnk coz sudi baca . . kalau ada salah ejaan atau pape jerk tegur larh . . nk kritik pown boleh . . aku ta kisah . . ok larh . . tata . .

5 comments:

  1. akhirnya.. fatin ada blog gak...

    ReplyDelete
  2. huhu . . tawu ta fatin mbek basa lbeh dr 1 jam na pikir na tulis apa . . kiki . . thnks follow ..

    ReplyDelete
  3. kira ok la tu cik fatin oi...
    sye buat entri kadang sampai 2-3 jam tau...
    sebab fikir nak tulis je....

    ReplyDelete
  4. huhu . . apa2 pown semoga berjaya . .

    ReplyDelete
  5. Selamat datang ke dunia blog.. Entri berkenaan anda di sini :

    http://abuhanif186.blogspot.com/2011/04/my-first-blog-review-kisah-hidupku.html

    ReplyDelete