Powered By Blogger

Saturday, April 2, 2011

. . , ndak tawu mau letak tajuk apa . . ,

. . , alohaaa . . ,
. . , apa habaq semua . . ,
. . , sehat tak . . ,
. . , lama aku tak menulis bukan apa tade masa ler . . , bz memanjang . . , huhu kalah VVIP . . , aku bukan malas nak berceloteh cuma idea tade . . . , otak tengah kering kontang . . . , boleh goreng uat ikan kering . . . , ehhh . . otak kering dehh . . , urmmm . . aku menulis ni pown sebab ada owunk duk komen blog aku kosong jak . . , seperti tade penghuni . . , agaknya udah berhantu kut . . , bersiap sedia larh untuk di gangu . . hahahahahaha . . , gelak penuh kejahatan . . , huuuuuuuuuuuuuiiiiii . . ndak tawu mau cerita apa sih . . , ok larh setelah 2 saat memikirkan mau cerita apa aku telah mengambil keputusan untuk bercerita tentang 1 cerita nih . . . sbesar mana kebenarannya aku ndak pasti . . ., kalau ndak sama macam cerita sebenar sowi larh . . , otak aku sudah di buat ikan kering . . , ehem3x . . , nak di jadikan cerita ada sowunk ibu ni telah melahirkan baby . . , tapi takdir Allah S.W.T baby tu sakit kuning . . , maka si ibu membuat keputusan untuk menjemur anaknya di tengah panas mentari . . , n dia pun jemur larh . . tapi malangnya . . , si ibu telah terlupa yang dia telah menjemur anaknya di tengah panas . . , hurmmm . . pengajarannya . . , kita hendak larh membuat sesuatu perkara itu dengan berfikir terlebih dahulu . . , bak kata pepatah sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tak berguna lagi . . , cerita ni diceritakan oleh sahabatku . . , erm sama2 larh kita jadikan ia sebagai pengajaran . . , huhu . . takat tu larh dulu .  . len kali aku ceta lagi . . , dadai . . sebelum tu mana yang baik jadikan pengajaran mana yang buruk jadikan sempadan . . , dalam hidup ni banyak dugaan yang kita akan hadapi . . . , tetapi ingat larh Allah S.W.T menjadikan sesuatu ada hikmahnya walaupun Allah tak tunjukkan pada hari ni mana tau di masa hadapan nanti akan ada manfaatnya . . , huhu . . , jadi ustazah cabuk . . ,

2 comments: