Powered By Blogger

Tuesday, June 7, 2011

, . .lagi2x karangan budak tadika . . ,

Qu KeKunang pada 08hb Jun pukul 6.54 pagi
 
 
. . . (",) . . .haiiLuUuuuu c neneK ' keCiK . . . . tiMa Kasi dah iNgaTkan aQ tentng tUgaSaN aQ kena nuLis dalam mSsge fb' kO niE . . . hEeeeeeeeee . . . . tiaDa cataTaN yang maU d kOngsikaN , seKadar maU nuLis aPa sedaNg aQ rasa . . . .. seLaLu aQ terFikir teLah meNjadi Lumrah ka dalam hati itU ingin rasa bersendiri , ingin hidUp sOwNg2x taNpa sebraNg gaNgguan ngan tekanan . . . . . naMun pada masa yaNg sama dalam kita bersendiri , kita akan sngt2x dekat dengan kenangaN . . . . semaLm aQ dah bg tau c nenek keciK yang sang kekUnang nie saNgat2x meNgimani "PERSAHABATAN SEMENTARA" . . . tiada niat puN utK putuS kawan ngaN sahabat meraNgkap "KAWAN GELAP" aKu ini . . c nEnenk keciK tataP yang terbaiK . . . . hEeeeeeeeeee . . .

. . . . kadaNg taKut gaK utK memuLakan persahabatN . . . PERSAHABATAN itU PERTEMUAN dan hakikat pertemuan itu akan ada PERPISAHAN yang seLaLunya perpisahan itu sNgat2x MENYAKITKAN . . . .
saNg kekUnang niE seLaLu gagaL daLam menjaga siLaturahim . . aq seLaLu meNgaNggaP yaNg masiNg2x antara kita pUnya t/jWp utK kehidUPaN kita maSing2x . . .c neneK' keCiK pUnya t/jwP uTk dirinya , sang kekunanG puN mCm tU ada t/jWp utK diri masIng2x . . . . biaR mCm mana kiTa cUba utK menapikan ini La hakikaT bersiLaturahim . . . kita bOLe mNgaKu mCm2x , hari niE kita berjanji utK bersahabat . . . eSok kita muLa aKrab . . Lusa kita aKaN trUs bersahabat . . . namun hari2x seterusnya akaN terUs begitU kah kita . . . hEeeeeeeeeee . . . . yang SEMENTARA itU mmG akan seLaLu jadi PEMENANG . . . . dan kenaNgaN bersahabat itU pun bOle jadi sngt2x mmbebeNkan d masa hadapan . . . . mgKin aq jaK yang faham daN ndak mustahiL c neneK keCik gaK aKaN LaLuiii . . hEeeeeeeeeeeee . . .

. . . . apa La kO saNg kekunaNg meMbebeL jE pepAgi yaNg indah ini . . . , c neneK kEciK sUma yaNg aKu tuLis tU rekaaN semata2x . . . . . saja2x maU wat lawaK bOdOh giLer . . . kWaNgggggg3x . . . . apa pUn . . HATI JANGAN BERHENTI UNTUK MENANTI MIMPI MENJADI PASTI . . . c U d miMpi . . . hEeeeeeeeeee . .

. . . tO be cOntiNueeeeeeeee . . . . ;p

No comments:

Post a Comment