Powered By Blogger

Tuesday, January 3, 2012

. . . peRmuLaan maLam tahuN baRu KISAH KITA . . . .


                          . . .  baby' aFiQ ngan baju meLayu hijaU . . . .


. . .  aku ndak tak tau apa nak uat lagi . . .  hantar msj tak balas  . . .  kalu balas pun sepatah dua jak . .  di

tanya pu ada yang di jawab ada yang tak di jawap . . . ada sampai ulang banyak kali . . . aku tak tau nak

pujuk kau camna lagi . .  tapi aku masi lagi mencuba . . . kalu aku ada uat salah ko cakap jak . . .  nanti kalu

asyik pendam2x takut jadi deNdam . . .  aku mintak maaf sekali lagi . . .  mungkin ini hukuman untuk aku kut

sebab dah menipu ko pada malam taun baru . . .  tapa larh mungkin ko perlukan masa . . . yang salah tu tetep

bersalah walaupun aku udah berterus terang . . .  aku udak membusukkan persahabatan kita kan3x . . .

mungkin susah untuk ko maafkan aku , tapa itS wokeh . . . thankS , mungkin kau perlukan waktu . . .  ambil

larh waktu sebanyak mana yang kau perlu . . . maaf kan aku , KALU KAU RASA NAK MUNCUL ,

MUNCUL LARH . . . .  aku sentiasa ada untuk kau . . . kalu dalam hati kau udah berdendam pada ku , aku

faham . . .memang salah aku pun , kan3x . . . . aku sakit sangat bila kau tak di samping ku . . . thanks , take

your time . . . hEeeeeeeeeeeeeeeee . .  aku tunggu kau . . .  take care . .  tQ . . . .



                      . . . .  baby aFiQ ngan bajU melayU birU . . . . 

No comments:

Post a Comment